zondag 17 april 2011

Tropische planten en dieren

Naast het gruwelijke verhaal van de Dominicanen die hun eigen huisvuil verbranden temidden van hun zelfgebouwde krotten met de kenmerkende metalen golfplaten is er ook veel moois te bewonderen. De natuur is hier prachtig én zoals het lijkt altijd in bloei. Iedere dag weer kijk ik mijn ogen uit. Ik zie planten, bloemen en dieren die ik nog nooit in mijn leven heb gezien en alles in een overweldigende kleuren pracht. Helaas ben ik niet altijd in staat mijn camera mee te slepen, maar soms…. dan schiet ik raak.

Gewoon op een straathoek. Een schitterende plant die altijd paars is:

tropische-planten

Rode & paarse kleurenpracht:

tropische-planten-2

Tropische vlinder. Deze vlinder kon ik thuis vastleggen. Een schitterend exemplaar met een grote spanwijdte dan een musje of zo:

tropische-vlinders

Meer mooie foto’s van tropische planten en dieren volgen zodra ik er een weer een paar heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten