zondag 12 september 2010

Nieuwe muziek website Music impassioned!

De laatste tijd ben ik erg druk bezig geweest met mijn laatste ontwerp voor een muziek website. Dit als opvolging van www.jazzlinks.net
Een site die naar mijn smaak verouderd was, doordat het in HTML is gemaakt en niet die ‘moderne’ web 2.0 dingetjes heeft. Zoals post direct door kunnen sturen naar Facebook, Twitter en Google buzz. Of Newreaders kunnen vullen met de nieuwe items door middel van RSS. Dus ineens was daar het idee en zie hier: http://music-impassioned.blogspot.com/

logo-impassioned-1000px

Music impassioned database. Het heeft een label systeem, die de website kan laten functioneren als een database. Mede ook door de search mogelijkheden van Google. Als de website over een poosje goed in de Google index zit dan wordt het allemaal perfect weergegeven. Dit is natuurlijk schitterend ten opzichte van de oude Jazzlinks.net website. Op dit moment ben ik druk doende alle oude jazzlinks.net content over te hevelen.
Een aardige klus kan ik wel stellen en dan ga ik op zoek naar nieuwe soorten muziek om de website mee te gaan vullen. Het staat open voor iedere muziek artiest, ook jonge mensen die nog geen geld hebben voor het maken en onderhouden van een site kunnen hier een presentatie krijgen. Dit is een lange termijn project, maar erg leuk om te doen!

Dus daar is mijn tijd de laatste in gaan zitten. Iedere dag op het strand zitten komt op een gegeven moment ook je strot uit zetten. Ik heb projecten nodig om mee bezig te zijn. Ik hou van het scheppen van iets tot iets meer hahaha.

Ik was trouwens in onderhandeling met een Nederlandse die een huis heeft in Samana / Las Terrenas. Maar mensen doen maar wat tegenwoordig. Ze roepen en zeggen maar wat. Ik had al prijs en datum afgesproken, blijkt ineens dat de Dame in kwestie een huurder die meer betaald en langer blijft. Je reinste woord breuk / contract breuk. Alles staat op papier. Maar ik laat het maar gaan. Ik haat die waardeloze shit van mensen steeds meer. Dat lege gelul. Vreselijk! En je dan verschuilen achter impulsief gedrag om aan je hebberigheid van een paar honderd dollar meer te kunnen verschuilen. Wat daar draait het allemaal om uiteindelijk. Hebzucht. Ik wil gelijk in ‘verschils denken’ gaan schieten en de wetten van oorzaak en gevolg erop los laten. Maar ik laat het maar rustig los.

Ik ben veels te blij met mijn nieuwe creatie. Dus mensen….. stuur het door als je vrienden en relaties hebt in de muziek wereld.
Tot de volgende update!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten