maandag 12 juli 2010

After pruttelen…of zoiets…

Mijn tv gaat de geest geven! Op de finaledag van het WK voetbal werd mijn beeld op de tv ineens drie-dimensionaal. Dit terwijl ik toch echt een tweedimensionale tv heb. Een goeie dreun op de kast van de tv bracht het beeld terug naar normale proporties, maar het euvel is duidelijk van een chronisch karakter.

Dit is toch symboliek ten top. In het proces van alles wegdoen, geven dan wel verkopen begeeft mijn tv het! Alsof die niet wilde dat ik hem…want volgens mij is het een ‘hem’….zou verpatsen. ‘Hij’ voelde de bui duidelijk aankomen, want ik spiedde al geruime tijd rond naar een potentiele slachtoffer om deze kast van me over te nemen. Tot op heden was dit niet gelukt. ‘Hij’ zal een droevig lot ondergaan nu komende woensdag. Grofvuil zal zijn deel worden. Ik hoop dan maar dat ‘Hij’ hier ook vrede mee heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten