zaterdag 31 juli 2010

Zo gaan die dingen …in de Dominicaanse Republiek…

Vertelde ik gisteren nog dat ik mijn hotel had verlegd met een week en wat dat allemaal teweeg bracht in mij. In de avond daarop volgend word ik voorgesteld door een Nederlandse kennis aan een Amerikaan die hier woont en een appartementen complex in Cabarete heeft. We raakten aan de praat en de gebruikelijke kennismakingsvragen vlogen heen en weer en plotsklaps bood hij me een appartement aan voor de helft van de prijs van het hotel. Met dien verstande dat het een volledig ingericht appartement is met 2 kamers, badkamer, kabel televisie en high speed internet zoals we dat in Nederland kennen.
De trouwe lezer onder ons snapt dat dit een vingerwijzing is en dat ik volkomen achterlijk ben als ik hier niet op in zou gaan. Dus ik zit er nu 3 hoog, met enkel een de hoofstraat die me van het strandleven scheidt. Het is denk ik wel goed om in deze omgeving te blijven, want het is een zeer internationaal gebied en dit geeft me precies even de ademruimte die ik zo dringend nodig had.

Het begint zo langzaamaan wel op een lief dagboek te lijken, maar goed. Wat doe ik niet voor de trouwe lezer?
Onderstaand wat foto’s:

cabarete-appartement-uitzicht-P7310951cabarete-appartment-P7310954

Cabarete-appartement-uitzicht-P7310953cabarete-appartment-P7310955

Geen opmerkingen:

Een reactie posten