maandag 19 juli 2010

Cabarete, Dominicaanse Republiek…de stormen continueren

Vandaag kan ik het eindelijk bij daglicht allemaal, de plek zien waar ik zo’n 2 weken zal verblijven: Cabarete in de Dominicaanse Republiek.
Het begon schitterend met een strak blauwe hemel en een heerlijke zon die het water tappelings van je ruggengraat doet aflopen. Het is echt acclimatiseren geblazen hier voor mij. Alles rustig aan en het allemaal over je heen laten komen. Uiteraard word je hier als een wandelende portemonnee beschouwd en iedereen heeft wel een dienst of service aan te bieden.

De waarheid is hard: het is allemaal even wennen. Zeker zo alleen. Maar ik heb het rotsvaste vertrouwen dat ik hier gewoon even doorheen moet. Over een paar dagen lach ik hierom. Het zijn gewoon de eerste indrukken, alleen de regen werpt je even op jezelf terug. Ik ben niet meer iemand die dan in één van de velen barretjes de lokale rum, die erg goed schijnt te zijn,,,,tot zich neemt.

Dus dan maar foto’s schieten van de tropische buien die hier zijn. Onderstaand een tweetal foto’s over de baai van Cabarete genomen.

cabarete-tropische storm

cabarete-tropische-storm-P7190667

Geen opmerkingen:

Een reactie posten