zondag 18 juli 2010

I’m a tropical man now!

Jezus C…wat is het heet hier! hahaha…echt een Hollander! Het zal wel een poosje duren voor ik volledige ‘ingetroopt’ ben voor zover dit een woord is. Zo niet dan komt dat omdat de tropenkolder al gelijk toeslaat! We landen in een soort van tropische bui. De lokalen waren hier heel blij mee, maar ik had me intrede in de bananen Republiek anders voorgesteld. Toch niet geklaagd. Het is gewoon even wennen. Op dit moment is het een beetje veel om het allemaal te laten indalen. Alle beslissingen die zijn genomen. Zoals gewoonlijk waren deze nogal drastisch. Hier zit ik dan in Cabarete, nabij Puerta Plate in de Domincaanse Republiek en al mijn schepen achter me verbrand!

Mijn oude drinkmaat zou zeggen: “Dan kan je wat!” Cheers Walter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten