woensdag 14 juli 2010

Proefdraaien

Het is begonnen! De eerste stappen in mijn ‘nieuwe bestaan als zwerver’  zijn nu duidelijk genomen. Toch wel met een erg spannend gevoel en dodelijk vermoeid na alle inspanningen van de laatste dagen om mijn oude woonplek leeg te krijgen. Het verkopen van mijn inboedel is wel een groot succes te noemen. Nu ben ik dan aangekomen in een hotel Ibis / Accor te Den Haag. Want ik had niets meer om mee te leven. Alles wat praktisch leeg. Toch zal ik pas echt helemaal het gevoel van ‘weg-zijn’ krijgen als ik in de Dominicaanse Republiek ben aangekomen. Nu ben ik nog steeds in het oude bekende Haagse. Enfin…de dagen gaan geleidelijk voorbij en het zal weldra zo ver zijn.

Onderstaand een plaatje van Hotel Ibis/ Accor. Niet echt gigantisch, maar goed voor de chronologie van mijn verhaal en de talrijke volgersGlimlach

hotel Ibis-acor-den-haag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten