zondag 25 juli 2010

Forget about it…Micky Blue Eye lives on in Sosua….

Zoals in het vorige artikel aangegeven ben ik terug geweest in Sosua om te gaan snorkelen. Dit was echt kicken. Al die vissen om je heen die op het meegebrachte brood afkomen is een geweldige ervaring. Je kan in de baai van Sosua echt heel diep in de zee kijken. Nadat ik had geleerd hoe goed me adem te regelen was het een ontzettend gave ervaring. Gewoon wat liggen en deinen op het water en al die vissen die om je heen zwemmen in prachtige kleuren. Geweldig gewoon. Helaas heb ik hier geen foto’s van. Nadat we dit hadden gedaan zijn we nog even wat gaan eten op de boulevard, waarvan ik al eerder melding had gemaakt. Het viel me op hoeveel Italianen er waren, die ook veel barretjes hebben en toen er één heel nadrukkelijk Engels/Amerikaans/Italiaans begon te praten en riep “Forget about it’….toen wist ik genoeg..Dit zijn maffioso want zo gedroegen ze zich ook. Mickey Blue Eye was back in town!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten